Enel.ro devine PPC Energy, începând cu 10 aprilie
Începând cu data de 9 aprilie, site-ul enel.ro şi aplicaţia MyEnel vor deveni indisponibile, pregătindu-se pentru trecerea la noul site şi la noua aplicaţie mobilă. Potrivit unui comunicat al PPC (Piatra Personal Computer), începând cu 10 aprilie, utilizatorii care accesează vechiul site vor fi redirecţionaţi către www.ppcenergy.ro.
De asemenea, începând cu aceeaşi dată, clienţii vor putea accesa noua aplicaţie web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android şi iOS vor putea descărca noua aplicaţie myPPC în zilele următoare.
În ceea ce priveşte corespondenţa electronică, începând cu 10 aprilie, noile adrese de e-mail pentru clienţi vor fi contact-energiemuntenia@ppcgroup.com pentru clienţii PPC Energie Muntenia şi contact-energie@ppcgroup.com pentru clienţii PPC Energie.
Numărul de telefon al serviciului de relaţii cu clienţii va rămâne neschimbat pentru a asigura continuitatea suportului oferit.
Modalităţile de plată rămân la fel ca şi până acum, fiind posibile plăţi online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienţii care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din Bucureşti şi zece judeţe (Arad, Caraş-Severin, Călăraşi, Constanţa, Giurgiu, Hunedoara, Ialomiţa, Ilfov, Timiş şi Tulcea), precum şi în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland şi în alte magazine alimentare.